Mango Kırmızı Elbiseler

Mango Kırmızı elbise gömlek elbise
Mango ülkemizde son yıllarda belkide en revaçta olan marka diyebiliriz. Muhteşem tasarımlı ürünlere sahipler, özellikle elbiseleri şahane. Ben de Bir moda ve kırmızı fetişi olarak sizlere piyasadaki tüm mangoya ait kırmızı elbiseleri topladım, tamamını yanlış duymadınız tamamını topladım ve sizlere sunuyorum.


İçlerinde sadece bu yılın elbiseleri yok genel olarak 2010 yılından sonrasını bulmanız mümkün, eğer şanlıysanız bu modellerden birini hala mango mağazalarında bulmanız mümkün.


Peki neden sadece kırmızı elbiseler diyen hanımlar olacaktır. Bir kadını kadın yapan en öne çıkan özelliği bana göre yakıcılığıdır. korkulan kadınlara aşık olunur, ve kırmızı korkunun rengidir. giyen kadını ihtişamlı ve büyük gösterir, kırmızı elbiseler karşı cins üzerinde işte böyle etkiler bırakabilirler,
eğer tehlikeli geldiyse bence hiç giymeyin, yada siz fazla iddialı modellerden kaçının, sonra enişte ile aranızda sorunlar çıkmasın :) enişteyi fazla korkutmayın bence.

Burda mangonun tarihinden de bahsetmek isterdim ama bize ne mangonun tarihinden bizim için önemli olan şey, mangonun modelleri, benim için ise mangonun kırmızı modelleri , neyse lafı çok uzattım internetten topladığım kırmızı elbiseler işte karışınızda buyrun.
Herkese kırmızılı günler dilerim.. Aşağıda kırmızı elbiselerin dışında birde çanta bulunmakta bu çanta kırmızıyla çok yakışacağı için onuda ekledim, yaparım arada böyle süprizler :)



mango kırmızı elbise gömlek elbise

mango kırmızı elbise ve gömlek elbise modeli

mango kırmızı elbise kol

mango kırmızı elbise , mango kırmızı örgülü elbise

mango kırmızı elbise gömlek elbise arkadan görünüm

mango örgü kırmızı elbise

mango kırmızı elbise ön görünüm


bu çanta kırmızı elbiseler çok yakışır :)

şekil bir A sokakta kırmızılı bir kadın :)

o çok yakışan çantanın farklı bir açıdan fotoğrafı

kate moss kırmızı elbise çok yakışmiş dimi

yırtmaçlı kırmızı elbise mukemmel

elbise olmazada kırmızı pardesü gideri var bende

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder