Kırmızı Elbiseler ve Fetiş Bir Blog

Kırmızı belkide renkler içinde en farklı anlamlar taşıyan bir renk, savaşın rengi, aşkın, dökülen kanların rengi kırmızı. Mesela boğalar nefret eder kırmızıdan veya ufak bir çocuk en çok kırmızı renge bakmayı sever. Ateşin  renklerinden biridir kırmızı, özeldir benim için.


Boşluğun adını koyan renktir kırmızı, heyecanın rengide derler, bence kırmızı heyecandan sonrasını anlatır bize, işarettir kırmızı hepimize.

Bu bloğumun ilk yayını, bundan sonra genel olarak kırmızı elbiselerden bahsedicem, az öncede söylediğim gibi farklı bir yeri vardır kırmızının bende, arabam kırmızıdır mesela, duvarlarım kırmızı, elbiselerim genelde kırmızıdır, severim bu rengi ben. Kadınada en çok kırmızı yakıştırırım , özel hissettiri kırmızı giyen kadınlar kendilerini bana, severim onları, renklerini ve kokularını. ,Bu yüzden bloğumun adını kırmızı elbiseler koydum ve kırmızı giyen kadınlara ithafen yazılacak bir blogtur bu.

Kırmızı elbiseli kadınlara yazılacak bir blogtur bu, onların elbiselerine saçlarının renklerine, dokunuşlarına ve hayatlarına dair yazılacak bir blog.
Bloğumun ilk yazısını kısa tutmak istiyorum bu yüzden bundan sonra ne gibi şeyler yazacağımdan kısaca bahsedeyim. Genelde giyim üzerine bir blog düşünmekteyim. Giyim markalarının elbiseleri abiye kıyafetlerini tanıtmak istiyorum. ama sadece kırmızı elbiseleri ve kırmızı kıyafetleri bunun dışındaki şeyler benim ilgi alanım değil , galiba internet dünyasının en fetiş bloğuna merhaba demek üzeresiniz. Gidip bir kahve yapıcam sevgiliminden iki tne sigara araklıyacam ve yazmaya devam edeceğim. kırmızı elbiselerle ilgili güzel şeyler yazacağım, sizlere kırmızı elbiseler aldıracağım bu yüzden şimdilik hoşçakalın daha çok işim var :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder