Mavi Elbiseler

Derin mavi size neyi hatırlatıyor. Bana sonsuz bir özgürlük duygunu hatırlatıyor mavi renk. Elbiselerde ise özgürlük ve dinginliğin rengidir mavi. Her kadın yakıştıramaz kendine bana göre. Genelliklede pek tercih etmezler. Ama ben çok severim.


Genel olarak katıldığım düğün ve nişan törenlerinde giymeye çalışırım zaten o gecede mavi renk giyen büyük ihtimalle bir ben olurum. İşte böyle dramatik anılarım var benim mavi elbiselerle ilgili.

Gelelim siz nasıl bir mavi elbise giymelisiniz sorusuna. Dedik ya dinginliğin rengidir mavi. Genel olarak ciddi görünmeye özen gösterdiğiniz yerlerde mavi rengi tercih edebilirsiniz. Olgun bi görüntü sağlar size. Mesela iş yemeklerinde dar kesim mavi bir elbise bo olarakta diz üstünde ise kesinlikle mükemmel bir seçim yapmışsınız demektir.  Şimdilik iyilikle kalın diğer bir yazıda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder