2013 machka elbise ve abiye modelleri koleksiyonu

yazın o ateşli günlerinde ateşli elbise ve abiye modellerine hepimizin ihtiyacı var, 2013 abiye modelleri ve 2013 elbise modelleri dediğimizde sizin aklınıza ilk hangi marka geliyor ? benim aklıma ilk machka geliyor. ben bu markanın kısa kesim elbiselerine sade abiye modelleri, ucuz fiyatlarına, muhteşem renklerine bayılıyorum, düz ve yaz renklerinin hakim olduğu elbise ve abiye modellerini, hatta abiye elbise modellerini sizde benim kadar seviyorsanız , machka 2013 yaz koleksiyonuna göz atmanızı kesinlikle tavsiye ediyorum.

Muhteşem detayların hakim olduğu doğanın renklerinden ve desenlerinden esinlenerek oluşturulmuş koleksiyon bence modern bir görünüm ve şıklık sağlıyor, sade ve minimal kesimlerim hakim olduğu elbise modelleri bence olgun hanımları özel gece ve davetlerde kraliçeler gibi gösterecek, genç hanımlar ise gece elbisesi olarak muhteşem modelleri bu koleksiyonda bulabilirler.

Dediğim gibi 2013 yazı hepimiz için oldukça şık geçeceğe benziyor, bunu baş aktörüde machka, elbise ve abiye modelleri görmek isteyenler ise http://abiyebudur.blogspot.com/2013/05/machka-2013-ilkbahar-yaz-koleksiyonu.html adresin girip t
m koleksiyonu inceleyebilirler. mutlu kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder