Kırmızı Çantalar

Kırmızı elbiselerden bu kadar bahsetmişken biraz da kırmızı çantalardan bahsetmek istiyorum. Genelde kolay kolay kullanılacak bir renk değil kırmızı çanta. Hem iddialı oluşu hem de bu rengi kaldırabilecek çok fazla renk olmaması nedeniyle bu konuda bir yanlış içine girmekten korkabiliriz.

Genellikle spor kıyafetlerle tercih edebileceğimiz kırmızı çantalar jean ve bluz kombinasyonuna çok uyumlu oluyor. Bunn yanında kırmızı çantaları birlikte kullanacağımız renklerde çok önemli. Çanta seçimi oldukça zor bir süreç ve bunun renginin kırmızı olması daha da zor bir durum. Ama her kadında bir tane olması gerektiğini düşünüyorum. Çünkü bir kırmızı çanta hem şıklık, hem asalet, hem de seksi görünmenin anahtarı olabilir.Yazlık veya kışlık kombinlerin ve çok farklı tarzların kurtarıcısı olabilecek türden bir renk olduğunu düşünüyorum. Beyaz ve kemik tonlar ile elit bir görüntü yaratıyor. Bunun yanında gri rengine sportif bir hava katıyor. Siyah renklerde ise çantalarımız çok dikkatli seçilmeli ve modeli trendlere uygun olmalı. Çanta seçiminde sizde zorlanıyorsanız aşağıda yer alan linke bakın derim.

Bu blogda çanta ve elbise adına ne ararsanız var.

En Güzel Çanta Modelleri

1 yorum:

  1. SLM BENİM ADIM HAYAT ÖNCELİKLE TEBRİK EDERİM. SİTENİZ VE YEYINLARINIZ ÇOK HOŞ VE BAŞARILI. BENİM DE Bİ MODA SİTEM. SİZİN YAYINLERINIZI VE GÖRÜŞLERİNİZİ ÖRNEK ALIYORUM. SİZİN SAYENİZDE BAŞIRILI OLACAĞIMA İNANIYORUM.
    SİTEME BEKLERİM:
    www.modagunu.blogspot.com

    YanıtlaSil